27-02-2008

Flower Power!!



Ons moeder gaat denken dat ik terug in mijne flower-powertijd zit! Toen had ik ook alles in het paars. Awel, ik heb onze slaapkamer nu ook weer in het paars geverfd. Net als toen. Maar deze keer niet al de muren. Ik heb paars en grijs gebruikt. En het past heel mooi bij die bruine parketvloer. Ik ben wel tevreden met het resultaat. En de zelfgemaakte kast is ook heel mooi geworden! Ik ben trots op mijne sch(r)ijnwerker!! En op de schilder ook!!! Ik denk dat als het hotel moest mislukken dat we nog altijd een timmer- en schildersbedrijfje kunnen opstarten met ons twee tegen dat we hier klaar zijn! Amai mijn botten! Morgen nog de badkamer en de gang schilderen en den boven is klaar! Oef!

Gisteren kreeg ik een niet zo tof berichtje van ons Agneske. Wij keken al heel erg uit naar Parijs-Nice. Die zouden hier op maandag op 10km van onze deur in Bourbon-Lancy passeren. En de avond er voor komen ze aan op 50 km hier vandaan, in Nevers. Dat is ook helemaal niet ver. Dus wij al plannen maken om naar de koers te gaan zien. Als ge zo al 10 jaar de koers volgt elk weekend en dan ineens niks meer, dan zijt ge blij als ze nog eens dicht in de buurt komen! Maar nu met die zever tussen den UCI en ASO gaat die vlieger natuurlijk niet op! Wat voor klein kinnekesstreken zijn dat nu? Dat zijn toch geen kuren voor verantwoordelijken van zulke organisaties he? Heeft dit nu nog iets met sport te maken? Wat gedaan met de supporters en de renners zelf alstublieft? Zo een schoon koers, en als die mannen aan de start durven verschijnen riskeren ze geschorst te worden en hun status als pro-tourploeg te verliezen. Natuurlijk kan onze Tom dit niet riskeren en gaat hij nu elders rijden. Maar wij kunnen nu mooi niet naar de koers gaan zien! En dus ben ik een beetje boos nu op die meneerkes van het UCI en ASO. Ik zou willen dat ze hun onderlinge conflicten nu eens eindelijk voor eens en voor altijd zouden oplossen! Zodat wij terug koers kunnen zien! Dat is nu toch niet te veel gevraagd he?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Allé dan vliegt er (vandaag )nu is het donderdag nog maar is in, hier is het zonnetje ook al bezig en bij jullie daar is ze er weer zeker, hopelijk voor ons allemaal een goede start met die zon,groetjes hild en ted

Anoniem zei

Hoi Eddy en Greet!
Ik lees met veel plezier jullie verhalen! Komt me allemaal heeeeeel erg bekend voor!
We hopen echt een keer bij jullie te komen kijken en als jullie zelf even vakantie willen kan dat altijd bij ons he....gewoon even verder doorrijden!
Succes! Het wordt allemaal vast heel erg mooi!
Groetjes
t.Jeannine en o.Hans

Anoniem zei

De kamer is kei sjiek,het gaat nog al eens vooruit daar,nu Parijs-Nice het zonder onze Tom moet stellen geniet je maar lekker lui in jullie zetel van de koersen op tv Vlaanderen,ik kan mij zo al voorstellen hoe jullie weer op het puntje van de zetel zullen mee roepen.dikke kus van André en Agnes

Anoniem zei

Ja,inderdaad paars en grijs en dan die parketvloer geven zo te zien een mooi resultaat.Hopelijk lukt het jullie ,om alles naar de privé te verhuizen en dan krijgt alles zijn definitieve plaats.Succes!
Liefs
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...