23-02-2008

Hot times! Summer in the city!!

Het is vandaag stralend weer geweest! Deze morgen waren wij grandioos overslapen. Toen we om kwart na 9 (schandalig he! maar gisteren tot half 10 's avonds gewerkt!) wakker schoten stond de zon al helemaal bovenaan de hemel! Er was geen wolkje aan de lucht. Ik heb echt moeite moeten doen om in mijn overalleke te kruipen en boven te gaan schilderen. Ik had veel liever in de tuin gaan werken! Elke keer ik voorbij het raam kwam ging ik even met mijn ellebogen op de rand van de vensterbank hangen om weer even te genieten.... Zalig!
Toen we deze namiddag rond een uur of 2 gingen eten gaf de thermometer op de vensterbank beneden op terras maar liefst 35 graden in de zon aan! Ik wist niet wat ik zag. En omdat ik denk dat jullie mij ook niet gaan geloven heb ik er maar een foto van gemaakt! Het was hier bakken in de zon! Zalig!!!!! Ik denk echt dat hier de zomer al begonnen is! Als het zo blijft tot in juli, dan gaat het hier nog heerlijk worden in de tuin! Maar ik vrees dat we in het voorjaar nog wel de nodige buien over ons heen gaan krijgen. De maartse buien en aprilse grillen weet je wel!
We genieten er dus nu met volle teugen van. Vooraleer het donker gaat worden nemen we nog eens vlug een kwartiertje pauze om toch nog wat "zonne-energie" op te doen.


Vandaag zijn we eens een keerjte om 20u gestopt. Dat mag ook wel eens he. Ik had net een kamer gedaan en om zo laat nog aan een nieuwe te beginnen. Dat zijn zorgen voor morgen! Het is zaterdagavond dus er zal ergens wel een goede weekendfilm op tv zijn! Prettig weekend allemaal!


En het weerbericht voor morgen? Nog 3 graden warmer dan vandaag! Dat wordt zwemmen in de Somme!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey lustige doe-het-zelvers,

Wat een verhalen lezen wij hier! Echt wel om jaloers op te zijn , wat een weer.
Zo te lezen schieten de werken goed op. Natuurlijk hebben wij geen totaalbeeld van wat er allemaal moet gedaan worden. Maar dat het in orde komt daar ben ik wel zeker van.
groetjes
els geert sara en laura

Anoniem zei

Ja, er komt schot in .Bedankt voor de foto's die jullie doorstuurden.
Goede oefening voor het Frans als jullie eens buiten komen.
Hier ook een zonnige dag vandaag.
Groetjes!x
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...