17-02-2008

Happy birthday tweeling!


Onzen tweeling is 50 jaar geworden! We hebben er een Sara en nen Abraham bij! En of we dat gevierd hebben! Naar goede Melis-gewoonte is het een feestje tot in de vroege uurtjes geworden! En het was geweldig om zo nog eens met de ganse clan bij elkaar te zijn! Nog eens goed bijgebabbeld, de beentjes nog eens goed uitgezwierd op de dansvloer en alle verhalen van Frankrijk verteld! En we hadden al heel wat te vertellen over de voorbije weken. We hebben genoten van elk moment en de zaal mee gesloten!
Ons moe lag al lang in haar bed toen wij thuis kwamen.
We logeren nu bij haar. Zij ligt in de living op een ziekenhuisbed (na heupoperatie) en wij slapen boven in haar bed nu. 20 jaar geleden zijn we zo begonnen. Ik heb hier een tijdje bijgewoond terwijl wij aan het bouwen waren in Retie, en we hebben al een paar dagen het gevoel of we 20 jaar terug in de tijd gegaan zijn. Het lijkt wel of we opnieuw aan het bouwen zijn en bij ons moe bijwonen. Een goei gedacht is veel waard zeggen ze, en het gedacht hebben dat je terug 20 jaar jonger bent is een heel goei gedacht! Maar rust hebben we nog niet veel gehad! We hebben heel veel te doen op die paar dagen dat we hier zijn. En er zijn een paar mensen die we toch moeten gezien hebben terwijl we hier zijn. We kunnen niet bij iedereen binnenlopen, daar is gewoon de tijd niet voor, maar bij de grootouders en nog een paar heel dichte vrienden moeten we toch gewoon geweest zijn he! En voor de rest hebben we hier nog wat papierwerk in orde te brengen, dus we weten wel wat doen!
Het was ook fijn om ons oude huis nog eens te zien. Het is er inderdaad heel erg veranderd! Het is precies een heel ander huis geworden. Je herkent het haast niet. Ze hebben het mooi gemaakt daar. En het deed me minder dan ik gedacht had, dat is toch een teken dat ik daar in Frankrijk al echt mijn plekske gevonden heb denk ik he. En zal ik eens iets zeggen: mijn salon staat al op de remork! Die gaat mee naar ginder! En de eerste avond dat we terug daar zijn ga ik daar ferm een paar uurtjes in liggen om TV te kijken! Dat wordt genieten!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey hey,
Hier een berichtje uit Mol. Ik probeer mij een beetje te ontspannen want ik heb sebiet een examen van interieurinrichter in Hasselt en ben wa zenuwachtig. Belachelijk eigelijk want nu kan ik er toch niks meer aan veranderen. En dus dacht ik ik ga eens kijken wat die twee daar aan het uitvreten zijn. Het klinkt in ieder geval allemaal super leuk. En dank zij al die leuke verhalern heb ik mijn gedachten toch even kunnen verzetten.
Wij zijn momenteel met alles tegelijk bezig. De electriciteit is besteld. De verwarming gaan ze één van de volgende dag leggen. De ramen en deuren komen ze eind van de week definitief opmeten,...
Zou er dan toch nog ne verhuis in zitten voor dees jaar.
Groetjes en tot hoors,
Fabienne

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...