24-03-2008

Witte Pasen!!!

Deze morgend lag alles hier bedekt onder een mooi wit tapijtje van een centimeter of 10! Was het nu Pasen of Kerstmis? Was me dat even schrikken als ik de luikjes open deed zeg! En er was volk onderweg om hier weer te komen helpen. Dat ze maar voorzichtig zijn onderweg!

Maar gelukkig hadden ze ne goeie chauffeur! Rond een uur of 11 komen er ineens twee vrolijke grietjes achterom gehuppeld! Ons Lies (dochter van mijn zus) en Charlotte (een vriendin)!! Wat ben ik blij om ze nog eens te zien! Dat is lang geleden! De vader van Lies en een paar kameraden van hem zijn er ook bij. Ze komen hier vanaf morgen helpen schilderen! De bar krijgt deze week een nieuw laagje verf! Daar zullen weer vele liters inkruipen!


Het winters landschap hier heeft natuurlijk ook wel iets! Zo hebben we het hier nog niet gezien!
We hebben al allerhande weer meegemaakt, maar sneeuw hadden we nog niet! Een goeie maand geleden zaten we hier te bakken in de zon op het terras, en nu ligt alles onder de sneeuw! Van uitersten gesproken. Wat gaan we nog allemaal krijgen?




Deze namiddag hebben we nog eens een break genomen. Eddy is met de jongens een wandeling gaan doen om de streek wat te verkennen, en ik heb met de meisjes een namiddagje met de Rummikub (gezelschapspel in de stijl van domino) doorgebracht. Het was kei-gezellig!


Deze avond hebben we fritjes met steak gebakken voor de hele hoop. Goed eten zodat ze morgen fit weer op kunnen om in de verfpotten te kruipen! Iedereen heeft er zin in. Het komt hier weer dik in orde met deze ploeg! Dat heb ik al lang gezien!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Awel, deze morgend ligt hier ook zo'n pakketje. Lang zal het niet blijven maar tis toch schoon.

Anoniem zei

Hier lag deze morgen ook zo een mooi wit tapijt.Amaai,weeral een werkploeg,en zo'n jonge!Daar zal weer geschilderd worden!Lies was vrijdag heel blij dat ze meekon.
De groetjes aan iedereen!
moeder xxx

Anoniem zei

Hoi.

Deze morgen zijn de kindjes met de slee gegleden naar de opvang.
Dus de paas vakantie gezellig in de sneeuw.
Groetjes van Lisette Jos.

Nog een dikke proficiat met jullie diploma.

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...