15-03-2008

Ons doel bereikt!


Ik wil jullie even een voor en na laten zien. 2 weken geleden zag het er zo dus uit voor de jongens hier aangekomen zijn. En nu, 2 weken later, en na vele handen hulp, ziet het er dus zo uit! Het is fantastisch geworden. En ik ben zeker dat onze gasten zich in deze kamer goed zullen voelen. Het zal de ontbijtruimte worden, en ook dienst doen als ontspanningsruimte. We willen hier een zetel zetten waar je rustig een boek kan lezen uit onze bib, info uit de streek kan opzoeken..... een dvd kan uitzoeken om rustig op je kamer te gaan bekijken, of 's avonds te verbroederen met de andere hotelgasten of vrienden die je van thuis meebracht..... Het wordt er vast heel gezellig.

De broertjes zijn 2 weken geleden hier aangekomen om het brute werk uit te voeren. Alles buiten smijten wat wat er niet meer moet staan, nieuwe keuken plaatsen, nieuw plafond..... en mijn tante en nonkel zijn dan nog een weekje hier geweest om te helpen met alles te verven en het parket op te poetsen...En ik ben zoooooooooo blij nu!! Het is prachtig geworden!!!! Ik ben er fier op! Aan iedereen nog eens heel erg bedankt voor de hulp! Zonder jullie was het niet gelukt!

1 opmerking:

Anoniem zei

AMAI ZEG !!!WAT EEN VERSCHIL !!!ECHT PRACHTIG !!!JULLIE HEBBEN INDERDAAD HARD GEWERKT!!!
groeten vanuit den Asberg
ted en hild

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...