04-03-2008

Sus en Klus




Sus en Klus hebben goed gewerkt vandaag! Onze helpers doen goed hun best! Het ging nogal wat beter dan gisteren. De hele dag hebben we gyproc-wanden geplaatst. Plaque de plattre noemen ze dat hier. En het schiet goed op. Eddy legt overal de nieuwe elektriciteit (priezen en schakelaars), Sus en Klus plaatsen de wanden en ik krijg de schoonsten job: vullen met glaswol!
Joepie!!! Na 2 keer douchen voel ik het nog overal kriebelen. Zo'n viezigheid! Ik zal blij zijn als dit jobke gedaan is! Morgen doe ik de overschot van de glaswol naar de zolder om te isoleren.
De mannen beginnen dan aan de plafonds en het plaatsen van een nieuwe keukenblok en kast rond de boiler. Het zal er goed uit zien als alles gedaan is! Ik kijk echt uit naar het einde van de week. Ben eens benieuwd hoe het er dan zal uit zien.

We hebben doorgewerkt tot een uur of 6 en dan allemaal een goed doucheke genomen en bij de pizzeria in Bourbon-Lancy een lekker pizzake gaan eten. Dat smaakte goed! En gene afwas!

Nu zitten we in de zetel nog wat na te praten. Het is een vruchtbare dag geweest!

Maar het weer! De maartse buien zijn begonnen hoor! Deze morgen hebben we sneeuwbuien gehad, en direkt van die hele dikke vlokken. Gelukkig bleef hij niet liggen. En voor de rest van de dag koud, grijs en miezerig weer. Toen we daarnet van de pizzeria terug kwamen begon het weer te sneeuwen en te hagelen. We zetten de verwarming maar een graadje hoger! BRRRR.

Als we morgen weer zo goed kunnen doorwerken als vandaag dan kan de schildersploeg volgende week (een oom en tante van mij) zich heel goed komen uitleven!! Ik zal de potjes en borstels al klaarzetten!!

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...