22-05-2008

Hopen was!!!

Gisteren zijn we gaan winkelen. Ik heb nog maar wat lakens bijgekocht. Al een paar keer heb ik met een snelle kamerwissel bijna problemen gehad omdat de lakens niet gewassen of gestreken waren. En ik had ook maar 1 badkamermatje voor elke kamer. Dat zat dan soms nog in de droogkast, want het wordt na elk bezoek natuurlijk ook mee gewassen. Nu heb ik alles dubbel en ZEKER genoeg lakens om de drukke zomermaanden zonder problemen door te komen. Als je net een drukke middag hebt als je ook met kamerwissels zit, dan komt strijken er niet aan te pas. De was raakt gewoonlijk wel gedaan, maar de strijk durft er wel eens overschieten dan. En nu heb ik dus deze morgend na het ontbijt meteen al die nieuwe lakens gewassen, in de droogkast gedaan (het laatste machientje zit er nu in) en morgenvroeg kan ik gaan strijken! We blijven goed bezig.
Gisterenavond hebben we onverwacht nog Belgische gasten op bezoek gekregen. Ze waren van Carcasonne op de terugweg naar huis en hebben hier een tussenstop gemaakt. Mensen van Gent. We hebben er een gezellige avond mee doorgebracht. Ze vonden de streek hier ook geweldig. Wilden ook meteen een huis kopen hier in het dorp. Iedereen die hier geweest is is weg van de streek! Dat is een goed teken he.
En wij natuurlijk ook nog altijd! We hebben het door de week iets rustiger, maar in het weekend is het al altijd goed druk geweest. Het komt dik in orde!
Groetjes

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...