12-05-2008

Batterijen opladen!

We inhebben net heel den boel hier opgekuist! Onze gasten zijn vanmorgend vertrokken, de nieuwe gasten zijn al op verkenning in de buurt en het restaurant en de bar zijn gesloten tot woensdagavond! Eddy heeft de keuken helemaal gepoetst, ik de kamers en de lakens en de afwas wordt door ons machientje gedaan. Dat is vandaag mijn dikste vriend!
Deze middag hebben we een bomvol restaurant gehad! 20 mensen zijn komen eten. Het is een feestdag vandaag he en iedereen heeft verlof! Zelfs mijn dokter uit Mol is komen eten met zijn zoon. De zoon woont hier in de buurt en ze waren op bezoek. Van een verrassing gesproken! Wel plezant allemaal! En nog 3 koppels met de motor die een 3-gangen-menuutje binnen gespeeld hebben met een fleske wijn er bij..... het loopt hier als een trein!
En nu zit ik hier lekker in het zonnetje in mijn tuin naast de rivier te genieten. Verlof! Het was heel hectisch de eerste 14 dagen. De kamers vol, elke avond het restaurant vol, tussendoor nog wat volk in de bar............Maar het valt allemaal super goed mee! En als er dan van die dagen tussendoor komen zoals vandaag, waarop we zelf ook nog wat kunnen genieten dan is het allemaal geweldig! La vie en France! Het is leven als GOD in Frankrijk en niet werken als ZOT in FRankrijk he! De groeten

Geen opmerkingen:

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...