08-05-2008

Helaas ook minder goed nieuws uit België

Ja, je vertrekt naar het buitenland in de hoop alleen maar goede dingen mee te maken, maar het slechte nieuws weet je helaas ook daar wel te vinden! Mijn zus is halsoverkop naar België moeten vertrekken vandaag omdat mijn grootmoeder een atac gehad heeft in haar hoofd. Normaal zou ze tot maandag hier gebleven zijn, maar omdat onze moeder nu ook steun nodig heeft is ze vandaag naar huis vertrekken samen met onze Jasper die morgen weer moest gaan werken.
En nu doet het natuurlijk heel veel pijn dat ik er niet naartoe kan. Ik wist wel dat ik ver van alles en iedereen terecht kwam, maar nu er dan echt iets ergs gebeurd en ik niet naar ginder kan, word ik plots wel heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt. Nu doet het zo'n pijn dat ik niet op bezoek kan gaan in het ziekenhuis. Ze liggen samen op een kamertje nu. Grootvader die al ziek was, en nu ligt mijn grootmoeder er ook bij. Ik heb mijn zus een groot boeket bloemen laten afgeven en een dikke knuffel meegegeven. En ik wil aan de rest van de familie die dit ook zal lezen heel veel steun bieden! We zitten ver weg, maar denken ook de ganse dag aan jullie! We zouden er nu ook graag zijn om te helpen, maar we kunnen echt niet weg!
Heel veel groetjes en sterkte aan iedereen!
Dikke kussen uit Frankrijk! We missen jullie nu wel hoor!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We zullen jullie medeleven en lieve groeten zeker aan vader en moeder overmaken.
Heel erg bedankt !

n. Theo en t. Suzanne

Anoniem zei

Ik begrijp dat jullie nu niet kunnen komen,maar ik ben wel blij dat ons Els terug is.Het mooie boeket en de knuffel zijn goed aangekomen in het ziekenhuis.
Bedankt voor de steun!
Lieve groetjes
moeder xxx

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...