01-04-2008

Allemaal kampioenen!!!!!

Vandaag kreeg ik telefoon van onze Jasper. Hij was provinciaal kampioen tijdrijden geworden!!!!!
Ik dacht eerst dat het een aprilgrap was, maar heb me daar nadien heel erg voor geschaamd! Want als er 2 mensen zijn die altijd in hem zijn blijven geloven, dan zijn wij het wel! Wij gingen elke week met hem naar de koers, met veel plezier supporteren! We missen het nu heel erg. Ik zou mijn ogen kunnen uithuilen nu ik er vandaag niet bij was als hij kampioen geworden is! Maar Jasper, langs deze weg nog eens nen hele dikke proficiat! Ziede wel dat ge het kunt! Het begin is gemaakt nu he! De goede weg ingeslagen! Gai kunt da!!!
En ook hier zijn het allemaal kampioenen! Wat een team hangt hier de hele week al tegen de gevel! We hebben sinds zaterdagmorgend heel de gevel in de crepie gezet, al de ramen en deuren geverfd + de randen rond de ramen en deuren, de boorsteen onderaan de gevel, alle luikjes afgeschuurd en opnieuw geverfd, de goten geverfd...... en dat met 3 vrouwen en 1 man! Een superteam dus!!!!! Ik ben er zo trots op! Het is gewoon zalig.
En het resultaat! Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!Maar ik laat jullie lekker in spanning tot morgen. Morgen hangen we de laatste luikjes er weer aan, die staan nu nog te drogen. En dan trek ik foto's voor een ongelofelijke voor- en na! Je gaat je ogen niet geloven!
A demain!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey daar,

Ik zie dat het allemaal dik in orde komt. Jullie hebben al kei hard gewerkt!
Hopelijk zien we jullie hier in Retie nog eens passeren of gaat het nog een tijdje duren?
(tja, geen feestjes int vooruitzicht denk ik)
Al een lekker weertje daar zie ik. Wij snakken ook naar dat zonnetje!!
Stuur ze maar verder naar hier.

We wensen jullie nog veel goede moed om zo door te gaan!


Groetjes van de Biekes
Wim Kathleen Mies en Niel

Anoniem zei

Een verbluffend sterke Jasper MELIS won op het vliegveld van Oostmalle de Provinciale titel tijdrijden bij de Elite renners. Hij was op het einde van de 20 Km lange tijdrit 23 seconden sneller dan Mario ICKX en bijna een minuut sneller dan nummer drie, Stijn BASTENS.
Bij het keerpunt, halfweg de wedstrijd was het al duidelijk dat Jasper bijzonder goede benen had. Hij dook als eerste van de dag onder de 15 minuten. In het tweede gedeelte doseerde hij perfect en liep hij nog wat uit op z'n concurrenten. In de volgwagen werd hij perfect gecoached door Danny STEVENS en Roger LOYSCH, twee ervaren rotten in de tijdritdiscipline.
De immer koele Jasper MELIS was zelf blij verrast met het puike resultaat; "voor de wedstrijd wist ik eerlijk gezegd niet goed wat ik er moest van verwachten. Het parcours was eigenlijk iets te vlak voor mij. Ik had blijkbaar een superdag want ik voelde me echt goed. We beschikken met het Team ook over topmateriaal en dat voel je uiteraard ook. Het is in ieder geval een fijne opsteker, deze provinciale titel".

1. Jasper MELIS 29:43 Min PWS-EIJSSEN TEAM
2. Mario ICKX 30:05 Min JOSAN
3. Stijn BASTENS 30:37 JOSAN


;-)

Groeten vanuit den asberg 34 !!!!

Unknown zei

Het is je vergeven dat je dacht dat het een 1-april grap was, jullie zijn inderdaad altijd mijn beste en trouwste supporters geweest. Dat zal ik nooit vergeten, binnekort kom ik wel eens naar daar om wat trainen en dan kunnen we goed bijpraten.
Het ziet er trouwens heel goed uit daar,
Groeten

Hos en Heidi zei

Wachten vol ongeduld op de foto's van de voor en na!!Ge zijt goe bezig!!

Groetjes,

frans zei

voor de eerste keer heb ik je blog gelezen. ( vééél te laat dus )
ik zie dat alles daar dik in orde is (zoals ik al verwacht had)
tot in de zomer

frans verspeek

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...