02-04-2008

Hokus Pokus!!!!!






eindelijk het eindresultaat van onze ganse week hard werken!!


Wat vind je hier van? Een superteam he! 3 vrouwen en 1 man die dit op 5 dagen klaar gespeeld hebben? Ik denk dat er daar veel mogen achter komen!! Ik ga deze nacht heel goed slapen! Er is een zware last van mijn schouders gevallen! We hadden niet gedacht dat we dit voor de opening nog klaar gingen krijgen, en zie hier, alles is gewoon gedaan!!!!!! zalig!! I love it!


Ik denk dat heel veel mensen vandaag met veel ongeduld op de blog zitten wachten hebben! De blog wordt blijkbaar heel goed gevolgd daar in België. We krijgen veel fijne reacties en dat doet deugd. Want soms is het wel zwaar! Zoals deze week dus! Maar die 2 supergrieten hier hebben het voor ons draaglijk gemaakt. Zonder hen zouden we de moed een beetje verloren hebben denk ik, want met ons twee waren we hier vlot 14 dagen aan bezig geweest!


Ik weet dus weeral niet hoe ik hen moet bedanken! We zullen weeral maar eens beginnen met nen goeie diner te trakteren. De fles champagne hebben we juist al leeggedronken! Nu allemaal douchen en dan naar Bourbon voor lekker eten! Onze kok heeft ook een vrije avond verdiend!


Slaapwel allemaal! Dikke kussen en tot de volgende! Ik ben zo content!!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, hokuspokus dat mogen jullie wel zeggen met zulke tovenaars, want zo te zien is de gevel grondig genoveerd.
Een dikke proficiat !
De voorbijgangers en de dorpelingen zullen het gezien hebben.
Lieve groeten,

n. Theo en t. Suzanne

Anoniem zei

Het ziet er goed uit !!!

Anoniem zei

Schoon geworden he!

Hos en Heidi zei

Sjieke dinges!!!

Anoniem zei

Dat komt dik in orde.

groetjes Lisette Jos

Anoniem zei

Eén woord: prachtig!!!

t.Mieke & n.Luc

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...