22-03-2009

The day after!

Ok, het is niet gelukt, maar hij is toch wel 15e geworden. Dat vind ik toch nog goed hoor! En ik heb mijne kleinen teen niet afgekapt. Hij kan ook niet alles weten he ;-)
We hebben gisteren toch nog een goei feestje gebouwd. Het heeft tot een uur of 2 geduurd en het was kei-gezellig! Met onze Nederlandse gasten en die Belgische vrachtwagenchauffeurs. Goe gegeten, goed gedronken en goed gelachen! Het was echt fijn!
En deze morgend moesten onze Nederlandse vrienden weer vertrekken. Dus ontbijt om 8u, voor die ander mannen ietsje later. Zij mogen morgenvroeg pas weer doorrijden, zondags mogen in Frankrijk geen vrachtwagens bollen he. Dus Eddy doet ze seffens naar Bourbon-Lancy waar ze een dagje de toerist gaan uithangen en vanavond komen ze weer naar hier. Hapje eten, maar vandaag ietsje rustiger dan gisteren denk ik, want morgen moeten ze weer met hun tientonners op pad en dan kan je je kater beter thuis laten.
En wij zijn juist bij de buren een kast mogen gaan ophalen die zij niet meer nodig hadden. Ik ga ze in de ontbijtruimte zetten om alle gezelschapsspellen in te steken. In ruil ga ik voor hen (het zijn Nederlanders) een tekst van het Frans in het Nederlands vertalen, en zo helpen we elkaar hier weer een beetje verder he! Fijne buren hebben wij hoor! We zitten hier goed ;-)
En deze middag en deze avond komen er nog bekenden eten in het restaurant, dus het wordt weer een fijne zondag! Ik heb het terras al klaar staan buiten want het is hier stralend weer! Ik ben er helemaal klaar voor! Laat de zomer maar komen!!!
Groetjes en tot de volgende! xxx

Geen opmerkingen:

It's that time of the year again!!

Mijne dikke vriend mag ook terug buiten int zonneke staan. De winterslaap binnen is voorbij.   Alle tuin- en terrasmeubels buiten halen en a...