03-02-2009

Tombe la neige.....

Ja, als den Adamo het zingt klinkt het allemaal mooi.... maar voor mij hoeft het echt niet zalle!Deze morgend lag er een mooi tapijtje en het blijft al heel de dag doorsneeuwen! Niks voor ons Greetje! Maar ja, wat doe je er aan he. We zullen er maar van proberen te genieten.Vanachter het raam vind ik het best wel mooi, maar ik blijf dan maar lekker thuis vandaag! Ik trek mijn schilderskleren weer maar aan en amuzeer mij weer de ganse dag met mijn kwastjes en rollen! Dan geraakt het werk gedaan he! Kamer 1 moet er aan geloven vandaag. De grondlaag staat op het plafond en muren, rond een uur of 5 kan ik aan de 2e laag beginnen.
Ondertussen kijk ik op Eurosport naar de aankomst van de Ronde van Qatar en zie met heel veel vreugde ons neefje Tom als eerste over de meet rijden! Het zal hem deugd doen! Vandaag schijnt voor hem de zon! Vrijspraak in België en winst in Qatar! Eindelijk de stal uitgemest! Let de beast go!!!! Proficiat neefje! En veel succes voor de rest van de dagen daar! Yes, you can!!
Groetjes en tot de volgende!

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...