21-02-2009

Mooie dingen van bij Carl'Art!!

Heerlijk genieten van een vroeg lentezonnetje! Wijntje er bij! La vie en France!! Lees ook het volgende stukje en dan weet je van waar al deze mooie dingen komen!
Die prachtige koeienkop die hier tegen de staldeur hangt, pronkt nu in onze bar! Naast de kachel kreeg hij een heuse ereplaats! Ik vind hem prachtig!!
Ik ga nog eens terug komen om een mooi schilderijtje uit te kiezen voor op de kamers denk ik.
Ideeën genoeg om je terras op te vrolijken! Ik weet nu wel waar ik met men oude rommel naartoe moet! Knutselen maar! En dan op terras als kunst! Prachtige dingen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Goede namiddag Greet en Eddy,
Ik ben met moemoe aan het kijken naar de blog.Ze vraagt om de groetjes te doen aan jullie en ik moet jullie ook feliciteren met al jullie werk daar.Knap!
Dikke knuffel ook !
moemoe en moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...