25-01-2009

Laat de bengels maar komen!

Voila, het werk zit er weer op. Weer een kamertje klaar! Ik heb vandaag de ramen gepoetst en alle verfresten weggewerkt....(ik druf wel eens "smossen") en de gordijntjes gehangen en de meubeltjes terug gezet. Bedjes opgemaakt! Alles staat klaar voor volgend weekend, want dan komen de eerste (Franse) kindjes op de nieuwe kinderkamer slapen! Joepie!
Zo was het kamertje eerst. Triestige bedoening he. Helemaal niks voor een kinderkamer.En zo ziet het er uit na dat ik het eens goed onder handen genomen heb. Fleuriger, vrolijker en veel warmer! Eddy heeft nieuw parket geplaatst, en ik heb me een paar dagjes bezig gehouden met het schilderwerk.Het bovenste bed krijgt het bovenste kastje! En het onderste bedje kan al zijn kleertjes kwijt in het onderste kastje! Maar ja, wie slaapt vanboven en wie vanonder he! Daar kan op weg naar hier in de auto al eens goed over vergaderd worden!
Ik vond een mooi stofje voor de gordijntjes. In ongeveer de kleuren van de muren, en met sterretjes en maantjes opgedrukt! De kindjes zullen hier fantastische dromen kunnen beleven!

En als het wat te koud is steken we het vuurtje aan he! Niemand mag iets tekort komen he! We willen onze gasten zo veel mogelijk verwennen!

Groetjes en tot de volgende!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé daar,jullie klussen er nogal op los!Het is echt verrassend mooi nu ,die kinderkamer.Die zonne-energie heeft zeker goed geholpen.Het is echt een plezier om jullie blog te lezen.
Lieve groetjes!
moeder xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...