14-01-2009

Hier zijn we weer!!!!

Eindelijk is onze verbinding hersteld! Ik werd er bijna tureluuut van! We hebben een informaticus uit Luzy laten komen nu om het euvel te verhelpen! En die had het op een half uurtje geregeld! Als het aan die mannen van Orange gelegen had, had ik met Pasen nog geen internet denk ik. Die vroegen vanalles langs de telefoon, maar ter plaatse komen ging niet of ik moest 149 euro betalen! Voor interventie van de technieker alleen al he, dan hadden ze nog niks gedaan! Ja hallo!! Nu zijn we er voor een kleine 60 euro vanaf en alles werkt prima! Oef! Je kan dat toch niet lang missen he! Ik ben meteen alle mails beginnen nakijken en er zaten natuurlijk ook wel heel wat reservaties bij! Allemaal mensen die al een weekje op antwoord zitten te wachten! Werk aan de winkel dus!
Maar ik ben blijkbaar alle mails tussen 6 en 12 januari kwijtgespeeld. Nu mijn vraag: als u ons via mail probeerde te bereiken tijdens die periode, en u hebt nog steeds geen antwoord ontvangen, gelieve dan uw mailtje nog eens opnieuw door te sturen aub! Wij proberen u zo vlug mogelijk van antwoord te dienen! We willen ons alleszins verontschuldigen voor het ongemak, maar het lag niet in onze handen! We zaten hier zelf ook serieus in de knoei!
Nu kunnen we weer volop surfen!! ........Als er wind komt tenminste......;)
We horen het wel! TOT MAILS!!!!!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Nu kunnen we weer volop smurfen?

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...