11-01-2009

Even uit de running!

Hallo amigo's allemaal! Ik zit nu bij Gerie en Herman, onze Nederlandse buren die achter ons wonen. We zitten al een paar dagen zonder internet en zoals altijd hier in Frankrijk duurt het weer wel een poosje vooraleer dat gemaakt gaat zijn vrees ik. We hebben de modem al eens binnen gedaan en daar was niks mis mee. Volgens die man ligt het aan onze ADSL-lijn. Ik dus naar Orange gebeld en daar wisten ze ons te vertellen dat zij op hun scherm nergens een storing kunnen vinden in onze ADSL of telefoonaansluiting. Nu komt er dus morgen iemand van orange kijken wat er scheelt. Ik hoop dus zo vlug mogelijk (lees morgen) weer internet te hebben want zo is het wel heel vervelend he! Zeker nu er volop reservaties aan het binnenlopen zijn! Dus als jullie niet meteen antwoord krijgen niet panikeren!! Er word aan gewerkt!
Voor de rest stellen wij het hier prima!! Ik ben zo blij dat ik hier zit. Als ik de beelden zie van het winteroffensief in Belgie.......neen bedankt hoor! Iedereen die me goed kent weet dat ik geen sneeuwman ben! En wij hebben hier nog lekker geen sneeuw gehad. Oef!! De Somme is nu 's morgens wel bedekt met een mooi ijslaagje, maar overdag schijnt de zon zo goed dat alles zo goed als verdwijnt. Het is hier zalig weer, volop zon! Wij genieten hoor!
Daarnet toen ik klaar stond om naar hier te komen te voet over de berg, kwamen de buren Henri en Helene net vragen of ik niet mee ging wandelen, dus hebben we het stukje gezellig samen opgelopen tot hier. Zij zjn verder gewandeld en ik zit hier nu te tokkelen op de computer van Gerie. Op een qwerty-klavier, en ik heb een azerty dus ik moet goed opletten!
Maar ik wilde jullie gewoon even laten weten dat we het goed stellen! De werkmannen komen morgen nog eens terug voor een weekje, dus we zullen ze wel goed verzorgd hebben verleden week. Dat maakt omze rustige winter goed he! Want voor de rest is het hier heeeeel rustig hoor maar daar hadden ze ons al voor verwittigd, januari is altijd heeeel kalm. En ze hebben niet gelogen!
Zo, schatjes, hopelijk tot morgen weer via mijn eigen computertje, en anders kom ik van de week nog eens bij Gerie op bezoek! Groetjes en tot hoors of mails of ziens, wie weet?

Geen opmerkingen:

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...