07-08-2008

vanalles wat!

Maandagavond is het restautant dicht, maar voor onze gasten wordt er dan wel altijd gekookt. Het is dan eten wat de pot schaft, voor iedereen hetzelfde, en wij eten dan ook mee. Vorige week maandag was dit BBQ! Het was er weer voor ook! We zaten met zen allen gezellig op het terrras en onze Eddy stond aan de bakplaat! We hebben tot een eindje in de nacht kunnen buiten zitten en het was heel gezellig! Maar dinsdags komt de kok in zijn keuken niet in! dan is het echt rustdag!!! Wij gaan dan gewoonlijk ergens op restaurant eten, en soms nemen we de gasten al eens een keertje mee. Dinsdag zijn we naar een Auberge op een kleine 10km van ons geweest. Daar kan je enkel gaan eten als je reserveert, ze zijn ook alleen in de zomer open. Die mensen doen dat alleen nog voor hun plezier denk ik, want anders kan je daar toch niet van leven. Maar als je er gaat eten zijn ze altijd zo vriendelijk en alles is lekker en goed verzorgd. Dus wij met heel de bende naar daar! En het was weeral heel lekker en gezellig! En wij moesten niet koken en afwassen! En dan smaakt het altijd ietsje beter he!
We hebben ook een nieuw huisdier ontdekt! Een vleermuis die zich schuil hield achter de luikjes is plots tevoorschijn gekomen! Het beestje wist niet waar ze het had, zo ineens in de volle zon! Ze vloog rond gelijk gek! Nu komt ze elke nacht over het terras gevlogen, maar overdag zie je ze normaal niet! Ze vangen veel insekten, dus laat maar zitten!
Ik denk dat mijn pure-Kwatta-Choco verslaving tot in België bekend geraakt is! Want bijna iedereen die hier aankomt heeft tegenwoordig een pot choco bij voor mij! Ik kom nu de zomer en de winter wel door denk ik! Wel grappig! Al die potten op een rij in de kast! Bedankt aan alle leveranciers he! Ik geniet er elke morgend van!!!

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...