10-08-2008

Citytrip!

Disndag zijn we met ons tweetjes een dagje naar Moulin geweest. Dat is een mooie iets grotere stad op een kleine 50 km van ons. Daar kan je naartoe als je eens uitgekeken bent op het landelijke karakter en eens nood hebt aan " de stad ". Wij zijn daar dus een namiddagje gaan rondhangen. Terrasjes doen, beetje shoppen, gaan eten..... Gezellig!
Moulin is een oude stad met heel mooie gebouwen en pleinen. Het is er niet overdreven druk, dus blijft het gezellig. En rond de "Place d' Allier" heb je heel veel terrasjes!
Wij zijn in de Café d'Allier een terrasje gaan doen, maar daar moet je absoluut ook eens binnen lopen! Dat is een machtig mooie oude bar! De plafonds en muren met de grote spiegels doen je meteen denken dat je je in de jaren 50 of zo bevindt! En Manuel, de garcon van dienst geeft je al helemaal die indruk! Hij kan je zelfs aanspreken en bedienen in het Nederlands!
En dan de winkeltjes he! Zalig shoppen is het daar! Ik vind er alleszins helemaal mijn goesting! Er zijn heel veel mooie winkeltjes en boutics! Bekende merken, grotere ketens die je ook bij ons vind..... Een heel fijn dagje shoppen waarvan ik toch weer goed geladen thuis kwam! Dat kan eens deugd doen he, zo nog eens wat nieuwe spulletjes kopen. Ik fleur daar helemaal van op! Mijn batterijtjes zijn weer opgeladen! Ik weet weer waarvoor ik moet werken! En Eddy ook! ;)

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...