31-01-2008

De verhuizers hebben heel goed geholpen!!



Het was echt super dat Jos en Lizette met ons mee gekomen zijn bij de verhuis. Eddy was die dagen goed ziek, wie heeft er de griep nog niet gehad he? Maar bij hem was het echt wel perfecte timing! Het heeft er zelfs enkele dagen rond gehouden of we wel zouden kunnen vertrekken. Maar nu we met z'n vieren waren is alles prima verlopen! 2 bomvolle camionetten en een remork en heel onze bazaar was hier!

En de dagen dat zij hier waren (tot zaterdag gebleven!) heeft de zon constant geschenen! 's Nachts is het hier wel goed koud, maar overdag hebben we al elke dag zon gehad!

Het eerste wat we gedaan hebben als we hier toekwamen was de houtkachel aanmaken zodat het overal lekker warm kon worden! en dan de grote camionette uitladen. Alles gewoon binnen zetten..... Die bus moest leeg! Zo hebben we morgen daar al geen werk meer mee. We zetten alles overal waar plaats is, met als gevolg dat we onze eerste avond champagne drinken tussen de kartonnen dozen!! En we zijn moe, stikkapot! Nog voor 12 u ligt iedereen in zijn bedje goed te snurken! Het is een vruchtbare dag geweest!

De volgende dagen hebben we heel de keuken afgewassen + alles wat in de kasten stond helemaal afgewassen. En ondertussen heeft JOs al heel hard in de tuin gewerkt, al een muur uitgebroken in de gite zodat we daar het werkhuis voorlopig kunnen onderbrengen, We hebben al in 2 kamers in de privee al het behangpapier van de muren getrokken en de wasplaats ingericht.... Ge ziet we hebben niet stilgezeten!!

Voglende keer meer nieuws over de eerste week! Ik heb alles netjes op papier gezet om bij te houden zolang ik geen internet had. Dus het komt allemaal nog aan bod!

Groetjes en slaapwel iedereen. Ik ben zo blij dat ik internet heb en dus regelmatig nog eens iets op de blog kan zetten. En ik denk dat iedereen blij is. Ik kreeg heel veel telefoons toen ik vrijdag nog geen nieuws geplaatst had. De Blog word goed gelezen denk ik! A bientôt! Bien dormir!!

1 opmerking:

Anoniem zei

allé ,blij iets te horen ,had elke dag al gekeken , ja ,we zijn curieus , kijk elke keer al uit naar de volgende blog, veel succes , en veel plezier
hild en ted

It's that time of the year again!!

Mijne dikke vriend mag ook terug buiten int zonneke staan. De winterslaap binnen is voorbij.   Alle tuin- en terrasmeubels buiten halen en a...