11-06-2009

Oproep ,tot getuigenis diefstal!

Het zijn maar droevige dagen hier deze week hoor! Iemand heeft onze mooie bloempotten aan de voordeur ontvreemd. Gisterenmiddag lag ik dus te rusten met mijn rug terwijl Eddy boodschappen doen was. Daar de zaak gesloten was waren de luikjes dicht en de auto was dus ook niet thuis. Waarschijnlijk heeft iemand in de gaten gekregen dat de luikjes al een paar dagen dicht zijn, en waarschijnlijk gedacht dat wij op vakantie zijn of zo. Alleszins, ik hoor geluid op de parking en ga een kijkje nemen. Daar zie ik een jonge gast, groot en mager, zwart haar en bril het koffer van zijn wagen dichtslaan en vertrekken. Een kleine grijze (???) wagen nummerplaat eindigde op 58 heb ik nog net kunnen zien, dus iemand van departement Nièvre. Als ik verder op de parking kijk, zie ik dat hij daar ons bankje, dat sinds enkele weken naast de voordeur stond heeft neergezet. Toen viel mijne frank pas en ging ik aan de voordeur kijken. Jaja, onze mooie bloempotten met Buxus, vorig jaar cadeau gekregen van zus Lizette, schoonbroer Jos en moeder Jeanne voor de opening van de zaak! Wie doet nu zoiets? En op klaarlichte dag? Het was tussen 15 en 16u in de namiddag??? Je moet maar lef hebben he.
Dus nu volgt mijn vraag: Woont u in departement Nièvre en heeft uw buurman plots zulke mooie potten met Buxus in zijn tuin staan..... Wil u ons dan graag zo vlug mogelijk een seintje geven aub? Wij willen hem dan graag eens een bezoekje komen brengen om te vragen waar hij die mooie potten wel gevonden heeft! U kan ons altijd bereiken op het nummer 03/85848929.
Of passeerde u gisteren namiddag net rond die tijd aan ons huis en heeft u iemand op de parking zijn koffer zien volladen? Alle tips zijn welkom! Bedankt!

1 opmerking:

Anoniem zei

De dag van vandaag durven ze van alles, het moet zelfs geen nacht zijn..... Ik hoop van harte dat jullie respons krijgen op jullie oproep, Greet en Eddy.
Lieve groetjes
t.Mieke en n.Luc

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...