04-06-2009

Frère Jaques en the family-blues !!

Vorig weekend was broer Jacky (frère Jaques dus) hier op bezoek met de familie. Jacky is de helft van Sus en Klus, normaal gezien goed bekend bij de trouwe blog-lezers! Maar deze keer dus met vrouw en kinderen om vakantie te nemen en niet om te werken! En ze hebben heel veel geluk gad met het weer! Van 's morgens af al volle zon!!!! Het waren precies allemaal kreeftjes als ze naar huis gingen! En koning Thor zat aan de "kop van de tafel"! Hij was de eerste morgend heel stillekes en wist niet van waar al dat volk aan de ontbijttafel ineens kwam. Maar na een kwartiertje was hij de situatie meester en manipuleerde hij ons allemaal met zijn oogverblindende tandpasta-smile ;-)
En nu is het hier heel stillekes. De laatste gasten zijn vanmorgend met hun motor terug richting België gereden. Vrijdagavond komen de volgende motards aan. En in het restaurant gaat alles zijn gewone gangetje. Stilte voor de storm echter, want zondag is het hier moederdag!!!! Vorig jaar een van onze top-dagen!! Beentjes weer insmeren dus he!
Maar ik heb de family-blues vandaag! Ik mis alles en iedereen!!!!! Boeoeoeoeoeoehoeoeoe!!! En ons moederke verjaart vandaag en ik kan er niet naartoe! Ik heb al een sms-je gestuurd, al een mooie foto-collage vol kusjes van ons en knuffels doorgestuurd, en sebiet gaan we nog bellen en cammen........ Maar het is toch niet hetzelfde he. Net zoals bij de verjaardag van moeke Melis vorige maand blijft dit toch moeilijk hoor! Ik woon hier super echt heel graag, maar zou op dagen als deze toch ook super echt heel graag even een helicopter in mijn garage staan hebben om over en weer naar België te komen!!!! Moederke, hele hele dikke kussen, ik kan het niet genoeg zeggen hoe graag ik je zie, want er is niet genoeg plaats op het hele internet!!!!! De eerstvolgende keer dat ik je zie krijg je een knuffel van me waar de vonken afvliegen!! Beloofd!!!!! Love you xxx
Geniet van je dag en hopelijk heeeel vlug tot ziens he. xxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...