10-06-2009

Geveld!

Ik ga nog een paar dagen plezier hebben van mijn uitstapje naar de koers. Ik sukkel al een tijdje met hevige rugpijn, maar heb eigenlijk altijd blijven doorwerken. Met een eigen zaak.... je kan niet zo maar eventjes de boel de boel laten en gaan platliggen he. Maar nu we die 2 dagen zo lang in de wagen gezeten hebben, hele dag op de koers rondlopen en dan nog eens in een vreemd bed geslapen hebben op hotel in Dijon (en niet van de beste kwaliteit die matras!) heb ik het goed vlaggen! Deze morgend huilend van de pijn opgestaan, naar Gueugnon voor Radiologie en nadien bij de arts een dikke spuit in mijn bil! Nadien bedje in omdat ik niet kan zitten of staan. Verschrikkelijke pijn! Ik denk niet dat ik ooit al zo veel pijn gehad heb in mijn leven. Deze namiddag om 14u ben ik dan naar de kraker gegaan. Die heeft me geplooid en gewrongen zoals ik zelf niet eens wist dat ik het kon, en als ik buiten kwam voelde het al wat beter aan. Volgens hem zou het nu met een paar dagen verplichtte rust moeten beteren. En omdat ik al 6 weken aan het sukkelen ben en we voor de deur van het drukke seizoen staan, hebben we beslist om die paar dagen rust dus ook te nemen. We laten het restaurant tot vrijdagavond dicht en koken enkel voor onze gasten vanavond en morgen. We hebben 5 mensen op de kamers deze dagen, en dat is geen zware service he. Maar als we het restaurant open doen is het misschien weer volle bak vanavond en dan haal ik het echt niet nu! Ik voel het ook dat ik MOET rusten! En wie mij goed kent weet dat als ik zeg dat het pijn doet, dan doet het ook echt pijn.... dus ik moet me plooien deze keer! Anders kan ik de zomer niet ingaan! Het is slechte timing, zoiets kan je beter in de winter overkomen, maar dat heb je niet voor het kiezen he.
Dus ik lig hier op mijn bedje, doe enkel wat echt heel noodzakelijk is, maar mijn gasten worden nog evenzeer in de watten gelegd hoor! Voor hen blijft de keuken open!
Groetjes en tot de volgende!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Greet,

Wij hopen alleszins dat de pijn vlug mindert en dat je weer je normale activiteiten kunt hervatten !
Lieve groeten,
n. Theo en t. Suzanne

Anoniem zei

Veel beterschap Greet! Goed rusten en dan kan je er hopelijk weer tegenaan gaan.

Lieve groetjes
t.Mieke en n.Luc

Thierry zei

Ik heb met jou te doen, Greetje! Denk erom, je mag niet vergeten ook veel fun te maken, weet je. Werken is niet het belangrijkste (wel noodzakelijk natuurlijk voor de boterham met... hesp). Verdroom je leven niet, maar hol je droom niet na! Doe geen inspanningen die jouw gestel kunnen schaden. Vergeet nooit dat je terugbent van ver weg geweest, Greet.

Thierry & Ginette

Anoniem zei

Lieve dochter,
Nu ben je wel de pechvogel.Ik hoop dat je elke dag wat beter wordt en zonder al te veel pijn,toch weer vlug al je werk kan doen.
Liefs
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...