07-05-2009

Feest bij Carl' Art!! Allen daarheen!

Afgelopen weekend was het 2 dagen feest bij Carl ' Art. Carla organiseert dit elk jaar. Het is een tentoonstelling van kunstwerkjes, een soort handelsbeurs van creatieve zielen eigenlijk! Allemaal eigengemaakte kunstwerkjes! Carla, dat is die gekke dame die hier in het oranje de clown uithangt! Ze is er voor gemaakt voor dit soort werk! Ze leeft zich helemaal in in haar rol!Wij zijn er met onze gasten zaterdagnamiddag naartoe geweest. Eventjes de deuren dicht tussen 14 en 18u en wat gaan genieten van het zonnetje en de sfeer gaan opsnuiven! Heel gezellig daar boven op de berg tussen de kraampjes en vlaggetjes. Gewoon vaatjes wijn en bier op tafel, zelf tappen en wat in het "potje" steken! Vrienden onder elkaar!
Er werd volop muziek gemaakt, er waren muzikanten zat! En schilders en kunstenaars in brons en juwelenmaaksters, textielschilders.... Het kon niet op! Je kunt het niet bedenken of het was er te zien! Ik stak men portemonnee weer maar goed diep weg bij het zien van al dat moois! Maar heb toch wel een paar vlinders gekocht in keramiek om op terras te zetten en hangen en een tafeltjes bij de brocante om de gastenboek op te leggen, want die lag altijd wel ergens in de weg, en nu heeft hij zijn eigen tafeltje!En tussendoor ben ik met de Fransen en Nederlanders op zwier gegaan! We konden meedoen met een soort van vrije expressie, bewegen op muziek. Voor zoiets ben ik altijd wel te vinden! Dus zwieren met die armen en benen.... hopelijk nadien weer niet te veel rugpijn????? Dat durf ik op zo'n momenten wel eens vergeten he. Als ik me amuseer, ben ik van de wereld!
Ondertussen proeven onze gasten van de heerlijke streekprodukten waar ze hier mee rondlopen! Verse kaas, Franse en Nederlandse!!!! En honing..... Smullen maar! En vooral genieten van een heerlijk zonnetje! Dit is vakantie he dames! De 3 zussen amuseren zich goed!
Volgend jaar weer allemaal op post???? Ikke wel hoor!

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...