24-07-2008

vollen bak!

De hele week is het hier kei-gezellig geweest! Overdag gaan zwemmen in een van de meren hier in de buurt! Dinsdag (onze sluitingsdag) ben ik ook lekker mee geweest! Zalig genieten van de zon en eens goed uitrusten! Ritje in de site-car van de Geert zijne motor! En 's avonds eten op het terras en nadien nog een spelleke kaart of rummicub spelen met een lekker glaske wijn er bij! Dat is vakantie he! En ons Lies zorgde voor een achtergrondmuziekje! En nu is er een andere bende neergestreken! Ons Leen (mijn petekindje) is met mama en papa en moeke en vake en zus Lisa hier voor een weekje! Het doet deugd om mijn beste maatje An en mijn lieve kleine schatten nog eens rond mij te hebben! Ze zijn flink gegroeid! Ze worden groot!
En dat is zeker omdat ze zo goed kunnen eten! Smulpapen zijn het! Maar dat hebben ze van geen vreemden he! Mama en papa zitten hier in Bourgondië ook goed op hun plaats!
De kindjes amuseren zich goed in de tuin! De schommel en zandbak doen goed dienst! en overdag gaan ze ergens zwemmen. Iedereen geniet!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ginder,
Ondertussen zijn we terug thuis van onzen Europese Tour.
Alles is goed verlopen , we hebben nog veel plezier gehad en vooral veel km gedaan. Je zusje en nichtjes zijn veilig thuisgebracht.
We hebben fantastische dagen bij jullie gehad. Veel zon (die in België niet scheen), lekker eten en drinken, relaxen en vooral het gezelschap van een toffe bende.
Alles was prima in orde. Ons zie je zeker terug . Hou jullie gezond.
Nen dikke kus van Sara Laura Geert en Els

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...