02-12-2007

Welkom op onze Blog!!

Om de communicatie wat makkelijker te maken en elkaar niet te erg te moeten missen ;) hebben wij een blog aangemaakt waar je al onze avonturen in Frankrijk kan volgen. Wil je op de hoogte blijven van onze vorderingen, gewoon even weten hoe het met ons gaat of ben je zo razend benieuwd om te weten wie onze nieuwe vrienden en buren zijn......
Kom dan eens regelmatig een kijkje nemen en laat eens wat van je horen!
Altijd welkom op deze blog, maar we hopen je natuurlijk ook eens "live" te mogen begroeten in "Le Moulin du Gué"!!

2 opmerkingen:

Guy Weyts (Pas-Vite) zei

Hoi Greet en Eddy, fijn om iets van jullie te horen en zeker leuk om weten dat we vanop afstand jullie wat kunnen volgen. Hopelijk zien we binnenkort ook beelden van jullie bandend in het zweet van 't werken natuurlijk en later dan de foto's van het resultaat van jullie noeste arbeid. Van die Charolais-beestjes weet ik wel lekkere receptjes te maken, 't water komt me nu al in de mond. Geniet van jullie grote stap en wat mij betreft "graag tot binnenkort"! 't Ga jullie goed, Guy

Guy Weyts (Pas-Vite) zei

het is natuurlijk "badend" in het zweet!!! ik zat waarschijnlijk met mijn gedachten bij Frits Van Gorp!!

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...