26-12-2007

Dozen, dozen en nog eens dozen!



Wel, nu we niet meer moeten gaan werken, zie je het hier vooruitgaan! Ik ben maandag en vandaag de ganse dag bezig geweest met rommelen en inpakken. Er is serieus gesorteerd. Dit mag mee, dit gooi ik weg..... De logeerkamer is precies een magazijn geworden. Ze staat vol met kartonnen dozen. Ik moet de volgende weken geen slapers laten komen, want die hebben gewoon geen plaats meer!


Vandaag ook nog enkele spulletjes verkocht. Leve het internet en de 2e-handsverkoop-sites! Dingen die je echt niet meer kan gebruiken of echt niet meer wil mee nemen, raak je er zo op kwijt. Voor alles is een koper! En de centjes kunnen we ginder goed gebruiken!


Gisteren was het kerstmis. Die dag hebben we natuurlijk bij de familie doorgebracht! En we hebben plechtig moeten beloven dat we elk jaar met de feestdagen weer van de partij zullen zijn! Feestdagen blijven voor de familie. Bij deze is iedereen dus ingelicht! Volgend jaar zullen we weer met jullie aan de feestdis zitten! We zullen alleen iets langer onderweg zijn en ergens een slaapplaats moeten zoeken.( Klinkt bekend rond kerstmis he!)


Eddy heeft vandaag de aanhangwagen in orde gemaakt om weer een volgende vracht naar Frankrijk te brengen. Hij heeft er een huif opgelast die we een van de dagen gaan laten overspannen met tentzeil zodat we meer kunnen meenemen, ook bij slecht weer. Want het zou wel eens kunnen gaan sneeuwen een van de volgende weken. En als we dan die 700 km zo moeten overbruggen komt het niet goed denk ik.


Ik kijk er echt naar uit om weer naar ginder te trekken. Stilaan komt het dichterbij! De grote dag nadert. Spannend allemaal!


Aan iedereen nog prettige feestdagen gewenst! Geniet van je vrije dagen samen met de familie en vrienden om je heen!


1 opmerking:

Valerieke zei

Lieve tante Greet en nonkel Eddy...
Ik heb met veel traantjes je blog van de afgelopen dagen gelezen (ge kent mij eh.. flauw mie hihihi)
Ik was al even in paniek toen ik nergens een plaatsje zag om een reactie achter te laten.. laat maar snel je emailadres achter!!! Ik dacht al dat ik nooit iets meer tegen je zou kunnen zeggen... paniek!!!
Blij dat de kerstdagen zo leuk geweest zijn!
Hier alles rustig!
Kerstvakantie.. ik werk hier en daar wat bij in een winkel hier in Beringen... cadeauwinkel.. prullen.. ik leef me uit! Mama studeert voor haar examens... (medisch pedicure!)
Een fijn oudjaar, maar zeker een fantastisch nieuwjaar gewenst!!!!
Dikke knuffel Valerieke xxx

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...