23-12-2007


laatste werkdag vrijdag!

We zijn met onze plannen een klein jaartje bezig geweest om alles te regelen. En die laatste werkdag leek zo ver weg. OH, binnen een maand of 8,6,4.....En dan ineens is het zo ver. De laatste dag, de laatste keer dit, de laatste keer dat..... Een heel raar gevoel. Langs de ene kant zalig, langs de andere kant bangelijk....

Het zit er op nu. Het is gedaan, en ik heb dit weekend al vaak aan die vrijdag terug gedacht. Ik vond het memorabel, deze avond staat voorgoed op mijn "hard schijf" opgeslagen!

De dag begon heel raar, na een onrustige nacht want ik was er toch wel erg mee bezig blijkbaar. En in de voormiddag leek het ook zo onwaarschijnlijk dat dit echt mijn laatste werkdag was. Gewoon ieder zijn werk...

Stocktelling, dit nog doen, dat nog doen want alles moest dit jaar nog afgerond worden. Ik dacht echt, dit is het dan geweest, Zo eindigt het hier.....

Maar dan gingen we eten met de collega's. Ook zoals gewoonlijk elk jaar voor de feestdagen. Niks speciaals....

En toch hebben ze me liggen gehad, de sloebers! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken. Ten eerste voor die mooie cadeau's, ik kan er nog altijd niet van over... Maar ook voor wat jullie allemaal vertelden, de knuffels en wensen en de vele grappige annecdotes die bovengehaald werden, we hebben toch wel veel mooie momenten gehad en samen veel plezier gemaakt. Vooral de vele uitstapjes waren altijd dolle pret! En door de dagelijkse beslommeringen en rommeltjes vergeet je dit wel eens. Maar ik denk er toch met plezier aan terug. Bedankt voor alles! Ik ga jullie toch wel een beetje missen hoor ;) !! Het ga jullie goed! Wie weet doen jullie ooit je team-building-uitstapje wel eens op Bourgondische bodem! Je bent alleszins meer dan welkom!

Heel veel groetjes van jullie EX-collega (hihi!)

Greet

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...