29-04-2011

Nog eens een rustig-aan-dagje!

Ons eerste dagje zonder gasten sinds lang, en dan mag het al eens een beetje rustiger-aan he! Het is nog vroeg in het seizoen, morgen verzorgen we weer een feest voor een kleine 30 man, dus vandaag is het easy-living! Ik heb deze morgen, toen de laatste gast vertrokken was, alle kamers gepoetst en klaargezet voor volgende gasten, maar deze namiddag heb ik me nog eens lekker uitgeleefd met verf en kwast! die Charollais-koeien blijven gewoon te mooi om te schilderen! Ik ben verslaafd aan die beesten! Telkens als ze hier passeren aan de overkant van de rivier moet ik naar buiten om te kijken! Het blijft zelfs na bijna 4 jaar fascinerend!

Of is het gewoon om nog eens eventjes te kunnen genieten van onze prachtige lentetuin?? Die staat er op dit moment zo mooi bij, daar zou je gewoon de ganse dag naar willen kijken! En dan dat geluid van het watervalletje er bij!!!! Zaaaaaaaaaaaaaaaalig!!

Valt het jullie op dat ik hier graag woon??? ;-)

Groetjes aan allen! Love you!!

2 opmerkingen:

DEGOUZEL ELIANE zei

Venez au Moulin du Gué c'est super , on y mange bien et on y est très bien accueuilli !!!

Unknown zei

Koetje staat op de keukenkast bij mijn schoondochter in Heikruis (Pepingen) - Vlaams-Brabant. Past in een landhuis te midden van Pajottenkoeien. Doe zo voort, Greetje, maak eens een compositie af, zoals drie, vier koeien naast elkaar, met de voorpoten in de kleine Somme, kijkend in jouw richting. Denk erom, hemel en water blauw te kleuren. Gemixte kleuren graag. Denk aan Emile Claus!En... op groot formaat. Indien geslaagd, graag dooormailen als bijlage naar thierry.deleu2@telenet.be. Ik plaats het werk(je) op De Geletterde Mens.

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...