06-04-2011

Greet heeft de krant weer gehaald!

We worden nog echte BB's (Bekende Bourgondiërs). Deze week twee keer door een journalist geinterviewd voor de krant. Eerste keer (vorige vrijdag) was om een 2 pagina's groot artikel te schrijven over Cressy sur Somme en daarvoor heeft men enkele inwoners van het dorp gesproken, en hier zijn ze ook langs geweest. Sympathiek he! Weeral goede reclame! De foto vind ik niet geweldig, en het interview zelf heeft ook langer geduurd dan die paar zinnetjes die hier afgedrukt staan, maar we zijn toch weer vertegenwoordigd! En ik ben trots dat ik mijn dorp Cressy sur Somme mag vertegenwoordigen! Want wat ik zeg is waar: wij , Le Moulin du Gué, zijn een echte ontmoetingsplaats geworden tussen de Fransen en anderstaligen hier uit de omgeving! Heel veel NL, Belgen, Engelsen en Duitsers hebben hun weg naar hier al gevonden. Er wordt regelmatig verbroederd met de Fransen! En dat is altijd heel gezellig!
Het is een mooi artikel met mooie foto's over Cressy geworden! Over de twee bloemen (gelijk aan sterren) omdat Cressy sur Somme een village fleurie is!! Die twee bloemen moet je dus wel degelijk verdienen he! En omdat Cressy altijd zo mooi versierd is de hele zomer met al die mooi kleurende en geurende bloemen, hebben ze die twee sterren verdiend!
En nu wachten op het volgende artikel. Dat interview heeft zondag plaatsgehad op ons lentefeest hier in de tuin! De foto's zijn al van maandag doorgestuurd! Ik ben eens benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte! Groetjes allemaal en tot de volgende! xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...