14-04-2011

Ons Tinne (ke) wordt 16 jaar !!!!

Vandaag wordt mijn nicht(je) Tinne, de jongste dochter van mijn zus, 16 jaar! Het jongste kleinkind langs die kant, het kakelnestje! Maar wat een prachtige bloem is ze geworden!! Het is een echte beauty, een zalige griet, een vrolijke meid en zo'n mooi karaktertje! Liefste Tinne, wij wensen je op deze mooie mijlpaal in je leven heel veel vreugde, vriendschap en geluk! Geniet er van met volle teugen! Grijp het leven en ga er volledig voor! We houden van je lieve schat!
Heel veel liefs en dikke knuffels van Ome Ed en tantie France! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx En eergisteren, de 12e april is mijn beste maatje An 40 geworden! Ook ne mijlpaal he schatje!! Ik weet dat je al ontzettend van je verjaardag en alles errond genoten hebt, maar langs deze kant toch nog eens nen dikke knuffel en kussen, en 40 billepitsers!!!! Welkom op tram 4! het is hier nie slecht! Ik heb een plaatske naast mij voor je vrijgehouden ;-) We gaan nog veel leute maken! Dikke knuffel aan de 2 jarige beestjes! xxxxxxxxxxxxxx


Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...