03-03-2019

Het laatste "lelijke kamertje"

 Elk huis heeft zo wel zijn rommelkamertje. Zo ook dat van ons dus. In onze privee hadden we boven nog 1 kamertje waar nog niks in gedaan was. Enkel de nieuwe ramen stonden er in, maar nog niet afgewerkt. Nu de zaak dicht is heb ik de tijd om er daar ook eens goed in te vliegen se.
 Eerst alle rommel naar het containerpark gedaan. Eens goed rommelen en dingen weggooien kan deugd doen he.
 En dan overal, plafond en muren!, behangpapier afsteken . Of zeg maar afkrabben want dat was lijm bedoeld voor 200 jaar te blijven plakken denk ik. Daar heb ik mijne pere wel met gezien. Amai mijn armen.
 En daarna de scheuren in plafond en muren uitkrabben en alle loshangende stukken kalk afsteken. Schoon jobke voor op ne zondagnamiddag!
 Want maandag krijg ik hulp van 2 broers van Eddy. Jan en Michel zijn voor een paar dagen op bezoek bij de broer en willen mij een dagje helpen om de muren en het plafond terug mooi egaal te maken. Dan kan ik nadien weer alleen verder.
Et voila. Mijn helden hebben op 1 dag de raam mooi afgewerkt, muren en plafonds schilderklaar gemaakt en de electriciteit vernieuwd.  I'm such a happy girl now.
Dit laat ik nu een weekje drogen en dan kan ik verder met de afwerking.
Liefste broertjes, nog eens nen hele dikke merci voor alle hulp. Love you guys.

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...