10-02-2019

Mooi resultaat na een weekje werken.





Afgelopen week ben ik begonnen met het opfrissen van kamer 1, onze familiekamer. Zondag alle meubeltjes al buiten gezwierd, maandagochtend al het schuurwerk afgewerkt. In de namiddag alles afgewassen met amoniak en schoon en vetvrij gemaakt. En op dinsdag aan het plafond en de muren begonnen. Gelukkig doe ik dit heel graag. Schilderen, daar kan je me altijd een plezier mee doen. Of het nu op de muren of op doek is, it's a hobby!
Vrijdag was alles klaar, heb ik de parket een nieuw laagje kunnen geven zodat die ook weer blinkt als nieuw. En dan heb ik zaterdag nog nieuwe overgordijnen gemaakt. Alles is weer helemaal picco bello nu.
Vandaag, zondag heb ik deze morgen eerst de meubeltjes allemaal afgewassen en teruggezet. Bedje opgemaakt, decoratie hangen en zetten en ….. klaar voor gebruik! Het is al gebeurd se. Fluitje van een cent was dit! Op naar de volgende kamers nu..... Ik heb nog een paar weekjes tijd he voor het seizoen weer begint!
Ondertussen kan manlief goed rusten. Die ligt ver weg van al dat lawaai, gestoeber en verfgeur. We moeten voor niks allebei een hele dag samen in de zetel gaan zitten he. Belangrijkste is dat hij zijn rust heeft, en ik mijn tijd nuttig kan besteden tussen het "voor hem zorgen" door.
Komt allemaal goed! We krijgen onze tijd wel om hier. Van verveling in de winter is hier geen sprake hoor! Ik kom eigenlijk elke dag een paar uurtjes tekort om alles te doen wat ik wil doen!
Heel veel groetjes aan allen, en tot de volgende! Love you all xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooie gezellige kamer ! Dikke proficiat !
Jij werkt ook al op zondag en dan kom je nog uurtjes tekort .
Neem nu maar even pauze ,want dat heb je verdient .
Veel groetjes ook voor jullie en een dikke knuffel .xxx

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...