05-02-2016

A dream come true!!!

Vandaag zat deel 1 in de bus!!! Een droom die uitkomt!
 Ik droom er al jaren van om ooit eens een boek te schrijven over al onze belevenissen hier. Maar eigenlijk heb ik dat op die 8 jaar al al die tijd gedaan he. Onze blog is eigenlijk mijn boek over onze belevenissen. En dus werd het mijn droom om die ooit eens gepubliceerd te zien.! En nu is het dus zo ver! Ik heb de eerste 2 jaren van de aankoop, verbouwingen, opstart en ons eerste seizoen laten bundelen! Met tekst en foto's in kleur!! En het ziet er fantastisch uit!!!
 Je kan je niet voorstellen wat een gevoel dit geeft!!! Heeeerlijk!! Trots!!! Zweverig!!! Zo voel ik me. Nu kunnen onze gasten die hier op vakantie zijn zich rustig achterover in de zon leggen terwijl ze onze avonturen lezen. Je hoeft nu niet meer uuuuuuuren achter de computer gaan zitten om al die verhalen te lezen! Want ondertussen zijn het er natuurlijk al zooooooo veel geworden!! 8 jaar al he!
En het zijn exclusieve exemplaren!!! Ik heb er van elk maar eentje laten drukken!!! Wie echt wil kan er misschien wel eentje achterna bestellen! Dat kan altijd geregeld worden, dan hoor ik dat graag! Maar je kan natuurlijk altijd hier langskomen om ze te komen lezen he! Met een goei glaske wijn er bij op terras in de zon! Wat is er heerlijker?? Naast het kabbelend riviertje!!!

En dat dat boek nu net vandaag, 5 februari, in de bus valt!!! Het is de dag waarop Eddy en ik, na jaren vrienden geweest te zijn, officieel een koppel geworden zijn! Dus vandaag zijn we precies 27 jaar een koppel!!! Dat gaat straks, samen met ons eerste boek over ons nieuwe Franse leven uiteraard met bubbels gevierd worden!!! Topdagje! Zo gelukkig!
Heel veel groetjes aan iedereen! Love you all! xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Héél dikke proficiat voor jullie !
Dat boek wil ik wel eens inkijken .
Lieve groeten xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...