25-11-2015

Joepie het regent!!


 Vandaag de ganse dag slecht weer. Dus buiten iets gaan doen was geen optie. Dan me maar lekker binnen in mijn atelier geïnstalleerd met de verwarming op en me nog eens lekker laten gaan! Eerst de naaimachine opgesteld en al het verstelwerk weggewerkt. Nadien alle Libelle-knipsels die ik nog op mijn bureau liggen had eindelijk eens in de klasseurs gestoken. En zo kwam ik bij de doos met de laatste vakantiesouvenirs uit. En wat zat er daar nog in.... mijn stenen die ik van overal op vakantie meegebracht had om "ooit eens iets mee te doen". Ik heb een zwak voor stenen! Ik breng van overal waar ik kom stenen mee. Elke gek zijn gebrek he. Dus....
Heb ik deze namiddag een ring en hangertje gemaakt met stenen die ik in de doos terugvond. Zaaaalig prullen! En terwijl ik moest wachten tot de lijm droog was tussendoor nog eens goed in mijn juwelenkastje gerommeld om weer wat ideetjes op te doen voor de volgende "sessie" en hier en daar de haakjes en oogjes van de kettingen nog eens wat dichtnijpen of bijsolderen. Alles kan er weer een tijdje tegen en ligt klaar voor de feestdagen!

En terwijl ik daar zo goed mee bezig was lonkte in mijn linker ooghoek de schildersezel waarop het doek voor het volgende schilderij al klaarstond! Wanneer gaan we daar nog eens een vrij momentje voor vinden? Mijn handen jeuken al! Van mij mag het nog een paar dagen blijven regenen. Lol!
Dus lieve mensen allemaal. Je merkt het, we vervelen ons hier niet ook al is het onze rustige winterperiode. We're just having fun!
Groetjes aan allen. Love you all!!

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...