13-11-2015

Herfstpallet

 Een straf kan ik het bepaald niet noemen als dit het eerste is wat je ziet als je 's ochtends de luiken openzwiert! Bleu sky en prachtige herfst kleuren. Elke dag een nieuw palletje, want de kleuren veranderen elke dag! Ik kijk mijn ogen uit en krijg er maar niet genoeg van!
 En dus trek ik er met veel plezier zo veel mogelijk met de wandelclub op uit om volop te genieten van al die herfstpracht! En ik laat jullie graag even mee genieten! Wat een gelukzakken zijn wij toch om in zo'n prachtig landschap te mogen wonen he!
 Prachtige vergezichten en uitgestrekte heuvels. Mijn Bourgondië!!! Wat hou ik van deze streek!
 Onder grote bogen van goudgele blaadjes door! En dan die stilte er bij! Ik laad mijn batterijtjes weer helemaal op!
Een hutje bij de vijver. Niets aan veranderd met photoshop of zo, het stond er zo gewoon, in die prachtige avondzon! Het lijkt wel of iemand met zijn toverstaf alles in goud veranderd heeft! Prachtig he! (ja ik weet het, ik ben een fan van de herfst!)
Wel luitjes, hopelijk hebben jullie evenveel van deze "herfstwandeling" genoten als ik! Tot de volgende! Dikke zoenen voor al die kapoenen!! Love you all xxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...