31-01-2013

Ik mag weer gaan exposeren met mijn schilderijen!

Ik ben gevraagd om de inkomhal van een brocante op te fleuren met mijn schilderijen  ;0)) En ik heb "ja" gezegd!! Volgend weekend is er een Brocante ten voordele van de Harmonie in Bourbon-Lancy. Dit vindt plaats in de grote expo-hallen rechtover de Atac-supermarkt. Elk jaar vragen ze kunstenaars om de inkomhal op te fleuren, en dit jaar valt die eer mij te beurt! Fijn he! Ik ga dus volgende vrijdag in de namiddag alles ophangen en installeren, samen met mijn maatje Carla, want die heb ik uiteraard meegevraagd! Alleen is maar alleen! En zo blijft de stand ook altijd "bemand" want ik moet over de middag natuurlijk wel hier thuis de bediening in het restaurant komen doen he!!  ;0)) Maar, ik vind het wel een supertoffe ervaring! Weeral iets om naar uit te kijken!!! Dus als jullie volgend weekend in de buurt van Bourbon-Lancy zijn , loop dan maar even binnen in de expo-hallen en kom ons maar even gedag zeggen! Tot ziens allemaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is een hele eer voor je. Spijtig dat we er niet kunnen bij zijn ! Alvast veel succes voor je, volgend weekend.
Lieve groetjes !xxx

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...