30-04-2012

Hevig stormweer hier!

Hoi beste mensen allemaal. Ik zit hier bij mijn maatje Eliane om mijn mailtjes te lezen en iets op de blog te zetten zodat jullie ons niet als vermist gaan opgeven  ;0)) Sinds hier zaterdagnacht een hevige storm gepasseerd is zitten wij zonder telefoon en internet, omdat er in de straat een beetje voorbij ons een boom op de kabel gevallen is. En natuurlijk hebben wij weer geluk met dat verlengde weekend nu dat daar bij Orange geen kat werkt he! Ik heb al wel 100 telefoons gedaan denk ik, want normaal volgens ons contract moeten wij als proffesionelen binnen de 24h gedepanneerd worden.... niet dus! Woensdag komen ze alles herstellen..... op hoop van zegen!! Maar alleszins donderdag rijdt ons Greetje naar Paray le Monial om daar bij Orange eens een hartig woordje te gaan spreken over dat fameuze contract om binnen de 24h geholpen te zijn, want ik ben er toch niet zo helemaal tevreden over!!! Wordt vervolgd!! Maar, voorlopig kunnen we dus niets anders doen dan weeral maar rekenen op de goedheid van onze vrienden die ons verderhelpen zo goed ze kunnen! Gelukkig dat we hier zo'n goeie toffe mensen in ons dorp hebben die er altijd voor ons zijn he! We zijn hier met ons gat in de boter gevallen! Ik had meteen 3 adressen in ons dorp waar ik terecht kon om mijn mailtjes te chekken!
Voor dringende zaken kan je altijd op ons GSMnr terecht 0033 676140921 en mailtjes kan je gewoon sturen, ik probeer ze elke dag te lezen! Een beetje geduld hebben dus! Dikke kus aan iedereen! xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...