24-01-2011

Another day in paradise!!

Reeds een dag of 3 zijn wij bezig met het snoeien van de oeverkant aan de overkant van de rivier! We willen zo in de zomer meer lichtinval en zonneschijn op ons terras krijgen! Dat snoeien dat gaat nog, maar meest intensieve van deze arbeid is dat we al het hout met zo'n zwaar pak met liesbotten aan naar de overkant moeten krijgen om het hier stuk te zagen en klieven en in de houtmijt te stapelen! En er zit nog flink wat stroming op de rivier! Pffffff! Nie gewoon zalle! En dus ben ik deze namiddag even gaan relaxen in het keramiekatelier van Carl'Art! Ik ben een namiddagje gaan kleien!! En ik heb me geweldig goed geamuseerd! Chris is een Engelsman, Detleff een Duitser, Yocelyne een Francaise, Carla is Nederlandse en ik een Belgske ;-) Internationaal gezelschap dus!! Maar het was supergezellig! Glaske wijn en een koekske er bij... Zaaaaalig! Ik ben gondeltjes aan het maken! Het is de bedoeling om die met Valentijn op tafel te zetten met de menukaarten er in! Valentijn staat dit jaar helemaal in het teken van Romance à Venise, dus daar horen gondeltjes bij he!! Ik ben best tevreden van het resultaat! Voor een eerste namiddagje kleien, na weeral heel lange tijd, want heb dat vroeger in België ook nog gedaan! Ik heb er vandaag 5 afgekregen! Nog eens een keertje terug dus volgende week! Het komt goed! Het was fijn! Dus nog eens terug gaan is geen straf he! ;-) Groetjes aan allen! En heel veel liefs! Knuffel voor onze kleine Noor!! Ons lieve achternichtje dat vorige week geboren is in België! NOg eens een hele dikke proficiat aan fiere mama Patricia en papa Jan en grote broer Warre!!! En aan de ganse familie natuurlijk!!! xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...