28-01-2011

DOM DOM DOM DOM DOM !!!!

Beste mensen,
Ik heb mijn GSM laten kapot vallen deze morgend! Waarschijnlijk nog niet goed wakker he ;-) Allemaal niks, maar hij doet het dus echt niet meer! Nu had ik het geluk dat ik met mijn abonnement genoeg punten bij elkaar gespaard had zodat ik voor 1 symbolische euro een gloednieuw toestel mocht uitkiezen!! Ikke blij natuurlijk!! Maar dan..... bleek hoe dom ik echt geweest was, want ik had mijn telefoonnummers enkel op mijn toestel opgeslagen en niet op mijn SIM-kaart! ( En ik ben er zeker van dat nu veel mensen naar hun telefoon gaan kijken om te zien of zij het wel gedaan hebben!!!) Ik ben dus alle nummers kwijt! Ik had er wel een deel opgeschreven in mijn telefoonboekje.... maar je mist er toch wel altijd een heel deel! Zeker als je een zaak hebt en dus veel in contact komt met mensen!
dus nu mijn vraag: Al degenen onder u die denken dat ik uw telefoonnummer al nodig gehad heb, of het in de toekomst ga nodig hebben, gelieve dit even via mail of sms door te sturen aub met duidelijke vermelding van uw naam en telefoonnummer!
Alvast bedankt en sorry voor het ongemak!! En kijk allemaal je GSM , vooral SIM-kaart eens na of je de nummers er wel op staan hebt! Is je toestel dan stuk, kan je gewoon de kaartjes wisselen en behoudt je alle gegevens! Veel makkelijker he! Groetjes!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Greet,

Dat ne mens eerst iets moet
tegenkomen om zoiets te constateren hé. Nu zou je al je gsm-telefoonnummers nog op je computer kunnen zetten en/of afprinten. Want als ze bv jouw gsm zouden stelen, of je verliest hem.... Dit is een beetje meer werk maar zeg nooit, nooit.Zo heb ik dat ook gedaan ;o)

Groetjes
T. Mieke

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...