10-09-2010

Nog late genieters!!

Wij blijven hier nog goed bezig! Ook al zijn de "grote zomermaanden" gepasseerd! Er zijn altijd nog late genieters he! En die worden nog evenzeer in de watten gelegd als de rest! Het is tot vorige zondag nog altijd pokkedruk geweest! Nog altijd de kamers vol en elke avond het restaurant vol!! Nu begint het een beetje te minderen, en daar zijn wij eigenlijk niet echt slecht gezind voor! Ons kaarske is stilaan uit aan het gaan! Tijd voor wat vakantie binnenkort! Maar eerst nog een kleine 2 weekjes gasten in de watten leggen dus! Neef Jasper is zijn vriendin Yannie komen voorstellen! Een toffe madam, die perfect voor hem gemaakt is! Een schoon koppelke die twee! Veel plezier mee gemaakt! het was echt gezellig om ze hier over de vloer te hebben! Vorig weekend kwam hier nog een groep druivenplukkers (hobbywijnboeren eigenlijk) uit Bourbon-Lancy de oogst van dit jaar vieren! De sfeer zat er goed in en het was nog zalig weer dus ze konden buiten op terras eten! En Stef en Petra hadden de kids in België even aan de zorgen van oma en opa overgelaten om er met z'n tweetjes een weekje tussenuit te knijpen! De rust heeft hen heel veel deugd gedaan! Ik heb gehoord dat ze al heimwee hebben sinds ze weer thuis zijn dus.... dat is een goei teken he! Altijd fijn om te weten dat de gasten het hier goed naar hun zin gehad hebben, dat is een extra stimulans om telkens weer opnieuw ons beste beentje voor te zetten!
Maar vorige week was ik dat goed beentje eventjes kwijt! Ik ben een dagje in bed moeten kruipen omdat mijn pijp uit was! Total op!!! Stikkapot!! En wie staat er dan ineens onaangekondigd voor mijn deur.... alsof ze het gevoeld heeft?! Mijn zus!! Dat is toch een zussen-ding he! Die voelt dat, dat ik haar hulp nodig heb en ze is daar! Ik heb dus een paar dagen poets, was en strijkhulp gehad van Els en haar dochter Lies en dat heeft me heel veel deugd gedaan! Ik kan nu die twee weekjes vlot doorkomen en dan gaan we zelf ook wat genieten! Lieve zus en nichtje, we missen jullie alweer! Maar binnenkort zien we elkaar weeral terug he! We hebben heel erg genoten van jullie gezelschap, hulp en de fijne uitstap van donderdag! Jullie zijn schatjes en "we zien ellie geire zalle" !!! ;-) Dikke kussen en knuffels en tot binnenkort! En nog eens nen hele dikke merci voor alle hulp he schatjes!!! xxxx Love you.

1 opmerking:

zus zei

Wij missen jullie ook alweer. Werken of niet, 't is altijd genieten als ik bij jullie ben. Dikke knuffel en kus van de zus :D

It's that time of the year again!!

Mijne dikke vriend mag ook terug buiten int zonneke staan. De winterslaap binnen is voorbij.   Alle tuin- en terrasmeubels buiten halen en a...