06-06-2010

Neefje Tokke zijn eerste vakantie!!!

Mijn nichtje Fabienne, man Tim en zoontje Tokke zijn hier pas een weekje op vakantie geweest. Tokke is net 10 weken oud en mocht al mee op reis naar Frankrijk!! Wat een belevenis voor dat ventje he!! En ook voor de jonge ouders! Met zo'n klein hummeltje vertrekken is niet zo evident! Maar alles is goed verlopen! We hebben hem geen ene nacht gehoord, en hij was alle dagen goed gezind!! Zo lang hij maar eten krijgt en zijn dutjes kan doen, is alles dik in orde voor den Tokke! We hebben ze een paar keer mee op sleep genomen deze week! Er gezellig met zijn vijfjes op uit! Naar Bourbon-Lancy, naar de markt van Gueugnon, een terraske gaan doen bij Alain en Evelien en een wandeling rond de vijver in Marly s/Issy!! Het was heel goei weer dus de buitenlucht in!! Dat doet voor iedereen goed!
Papa is boomverzorger, en ge kunt de stiel niet rap genoeg leren he, dus mee er op uit en de natuur ontdekken! Wat zal dat manneke later nog veel in de bossen gaan ravotten en met de mama en papa op ontdekkingstocht kunnen gaan, want de papa kan heel veel vertellen over de boompjes en de beestjes!! Zalig toch!!
En nu zijn ze weer naar huis vertrokken deze morgend. En moederke, ik heb voor u nen hele dikke verjaardagsknuffel mee gegeven!! Vrijdag is mijn moeder 65 jaar geworden!! En ik kon niet van de partij zijn, maar ik heb wel de ganse dag aan je gedacht hoor schatje!! Ik had weer graag een helicopterke gehad om eens over en weer te komen vrijdagavond als jullie met z'n allen samen zaten daar, maar ik heb met ons Fabienne nen hele dikke knuffel meegegeven, dus die zult ge wel ontvangen, en de bloemekes stuur ik je bij deze ook symbolisch door!!! Dikke kus en knuffel nog!! We doen het nog wel eens live bij de volgende keer dat we elkaar zien he ;-) En ook voor Stefan, man van mijn beste maatje, nog nen hele dikke verjaardagskus voor gisteren! Ik ben er zeker van dat ge met het vrouwke en de bengels goed genoten hebt van uw dagske!! Nog heel veel gelukkige jaren he mateke!!

Ondertussen zijn de nieuwe duiven weeral binnen in onze duiventil!! Het is lossen en laden tegenwoordig, den ene buiten en den andere binnen!! En zo moet het ook he! Het seizoen is volop bezig nu!! Donderdag komt er nog eens wat familie op bezoek... We hebben weer wat om naar uit te kijken!! Dikke kus aan allen!! Heel veel groetjes!! We stellen het goed!!


Geen opmerkingen:

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...