16-06-2010

Vrijdagmorgend kan je mij beluisteren op Joe.FM!!!

Hey schatjes!! Ik heb net telefoon gekregen van Joe.FM , een radiozender uit België!! Morgen gaan ze me opbellen voor een interview, en dat wordt dan vrijdagochtend uitgezonden rond half 10. Ze bellen dan altijd een "gastarbeider" op, iemand die in het buitenland werkt. En deze week ben ik dat dus!! ;-) Wel grappig he! Ik ben eens benieuwd!! Morgen rond de middag gaat Leen Demaré me contacteren voor het interview, vandaag was al eens een kennismakend gesprek met vragen over waarom hier in Frankrijk, hoe voel je je hier, mis je België niet.... dat soort dingen!! Morgen horen we meer!!!
Via deze link kom je op de site van Joe.FM terecht en kan je de frequenties vinden zodat ook jij kan meeluisteren!! Veel plezier en ik zal proberen om de groetjes te doen aan iedereen!!! ;-)
En Carolina, blijkbaar heb jij de tip gegeven??? Heel erg bedankt voor de publiciteit!! Als je nog eens in de buurt komt doe ik er eentje op!!! Merci!!
http://joe.be/pagina/frequenties

Geen opmerkingen:

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...