17-12-2009

Koningin voor 1 dag!!!!

Wel, gisteren waande ik mij koningin voor 1 dag! En dit alles door heel veel lieve mensen die het voor mij gisteren zo aangenaam hebben gemaakt! Allemaal nen hele dikke merci! Voor de kaartjes, de cadeautjes, de wensen, de bloemen, de vriendschap......... MERCI xxxxxxxxx
Gisteren mocht ik namelijk 40 kaarsjes uitblazen! En dat is niet onopgemerkt voorbij gegaan! Ik werd 's ochtends door het ventje aan bed gewekt met een glas champagne, het begin van een mooie dag! En beneden had hij een lekker ontbijtje klaar staan, volgens mij krijgt zelfs de koningin zo 's morgens haar eitjes niet gepresenteerd! ;-) Paarse tulpen...., zelfgebakken krentenbrood! taartje, vers fruit....Wat ben ik toch een verwend nest he! Maar ik heb er heel erg van genoten!!!En dan al de post doornemen! Ja zus, ge kunt het hier komen uitleggen bij de postbode he! die heeft zijn werk gehad zalle! Maar ik heb er ook nog heel veel via mail, via sms.....gekregen! De mensen zijn me niet vergeten! Het is echt hartverwarmend hoeveel mensen er aan mij gedacht hebben gisteren! De dag kon al niet meer stuk voor mij! Bedankt zus, om zo'n fijn initiatief te nemen! Ge krijgt er binnenkort dikke kussen voor terug, en beste mensen, binnen een paar dagen, namelijk de 24e verjaart ons Els zelf! Denk dan maar eens allemaal aan haar ook! Zij blaast 41 kaarsjes uit, dus nu zijn we weer een weekje even oud he zus! ;-) xxx En dan al die sloebers hier! Onze vrienden die we hier al leren kennen hebben! In de Bar 1900 zijn we in de namiddag gaan aperitieven, daar hadden ze ook 2 briochen klaar liggen en de kaarsjes hadden ze met de grote kaart en wensen mee opgestuurd! We hebben er een goei uurke met de vrienden aan de bar gezeten! Merci pour la carte, les brioches et la chanson mes amis!!! ;-)

En om 19u werden we dan in St.Seine verwacht bij Carla. De vrienden met wie we regelmatig optrekken en samen de kerstmarkt georganiseerd hebben, de 2 Carla's, Hermine, Will, Bart en Marie, Moos en Jean-Louis en Koko, Frank en Veerle hadden een feestje in elkaar gestoken voor mij! Geweldige vrienden he! Ze hadden zelf allemaal iets klaargemaakt, wij mochten niks doen. En ik moet ze hier allemaal proficiat wensen want we hebben heel lekker en veel gegeten!!!! Ik weet al niet meer hoeveel "gangen" het waren, maar ik dacht dat ik ging ontploffen op het laatst! Geweldig, fantastisch, zalig, magnifiek, onvergetelijk, grandioos, oergezellig, knus en warm......
ik kan zo nog een tijdje doorgaan, maar ik vond het geweldig wat jullie voor me gedaan hebben en zal dit nooit meer vergeten schatjes :-) Nen dikke merci!!! xxxxxxxxxxx
En zelfs het weer had zijn feestverpakking aangetrokken! Als 2 dagen is "Jezuske zijn beddeke aan het uitkloppen" en laat de pluimpkes vliegen!!!! Het ziet hier aardig wit overal! Morgen ook nog van dat en dan zou het weer gaan dooien! Wel gezellig van achter het raam, en mooi, maar als je er door moet....... Ik blijf liever thuis nu!
Maar, ik heb dus mijn verjaardag geweldig gevierd dankzij al die lieve mensen! Het voelt goed, 40 jaar worden is geweldig! En ze zeggen dat het leven begint bij 40! Wat gaat dat nog allemaal geven??? Ik heb het nu al zo goed gehad! Dikke kus aan iedereen! fijne feesten en voor jullie ook alle goeds van de wereld he! Love you all xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

Unknown zei

Och, schande, schande, Greet, dat ik het vergeten ben! Een gelukkige verjaardag van Ginette en mij! 40 is de start van een nieuw en rijker leven. Je bent nog niet aan de helft. Aan jou de kans om die ruimte zinvol op te vullen. Liefde primeert, Greet. Laat je hart altijd de bovenhand houden.

Thierry

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...