26-04-2009

Afscheid van het zusje

Na weer een geweldige week vakantie samen en heel veel werk!!!! hebben we vrijdagavond het zusje weer op de trein naar België gezet. Met spijt in het hart natuurlijk he! We hebben ons met ons drietjes weer goed geamuseerd! Het "Trio com Brio". Flink gewerkt, maar ook goed van het Bourgondische leven genoten. Lekker gegeten en regelmatig een wijntje gedronken, en wat gaan rondtoeren in de streek. Want we zijn hier nog bijlange niet overal geweest en hebben helemaal nog niet alles in de buurt gezien! We ontdekken elke dag nog wel iets nieuws! Donderdag zijn we naar Nevers geweest. Ik vond dat een heel mooie stad, prachtige gebouwen, heel gezellige terraskes en schoon winkeltjes!!!! De ideale city-trip!! Maar jammer genoeg had ik mijn fototoestel niet bij, dus jammer genoeg geen foto's. Maar dan gaan we nog wel eens een keertje terug he ;-) No problemo!Wij zijn er dus nu weer met ons tweetjes ingevlogen hier. Zaterdagmiddag vol, zaterdagavond restaurant vol, kamers vol..... We draaien weer op "volle" toeren dus. Maar zo moet het he! Het nieuwe seizoen is begonnen!
Dus, zus. Nog eens nen hele dikke merci om mee in te springen deze week! Maar ik vind het niet tof dat ge de zon ook in uw valies gestoken hebt ;-) Sinds zaterdagochtend regent het hier!!!! En naar ik kon zien daarstraks op TV in België bij de koers (Luik-Bastenaken) is het in België stralend weer! Stuur ze maar rap terug.... of beter nog: kom ze maar brengen ;-) !!!!
Dikke kus!

1 opmerking:

Unknown zei

Amai, wat een zusjesliefde. Moet goed aanvoelen zo hecht met elkaar te zijn. Ik word er ontroerd van. Doe je zusje de groetjes... van een (voorlopig) nog onbekende.

Thierry

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...