23-01-2024

Tussen de facturen

 Normaal zou ik vandaag weer naar atelier Créatif gaan en vanavond naar Tai-chi.  Maar.... ik heb een flinke verkoudheid. Een goei kopvalling zoals ze in de Kempen zeggen. Het is niet moeilijk met zulk weer. De ene week zonnig en ijskoud, de andere week kletsnat en 14 graden.

 En omdat ik niemand wil ziek maken, en me eigenlijk vandaag ook best wel ellendig voel, heb ik maar besloten om lekker thuis naast de kachel te blijven zitten.

Hier kan ik me ook goed nuttig maken. Ik ben de boekhouding van 2023 aan het afronden en klaar maken om bij onze boekhoudster binnen te gooien. Alle fakturen nakijken en ordenen. Stockoverschotten noteren.... ik ben er wel een paar uurtjes zoet mee. Het kan maar gedaan zijn.

En ondertussen zit ik lekker warm, en rustig.


Geen opmerkingen:

Joyeux anniversaire à nous

 Vandaag vieren we onze verjaardag. 1 Mei 2008 was de officiële opening van onze zaak. 17 jaar geleden!! Wat gaat het snel!! En zoveel gebeu...