16-01-2024

Goede voornemen 2024

 Mijn goede voornemen voor 2024: terug een beetje meer me-time inlassen. Want vorig jaar veel te hard gewerkt! Ik heb het gevoeld. En dus ging ik deze namiddag nog eens naar het Atelier Creatief in Cressy-sur-Somme.  Veel te lang geleden!

Ik nam mijn werk van de 3 biggetjes mee dat ik op vakantie in België opgestart heb, en heb me er een paar uurtjes goed mee geamuseerd.
Het was zo leuk  iedereen terug te zien. Heb er echt veel plezier aan gehad. Thee met een koekje halfweg de middag en om 17h iedereen weer naar huis. Meer moet dat niet zijn. Gewoon gezellig samen zitten kletsen en ondertussen wat freubelen. I love it!

Normaal ging ik vanavond ook nog naar Tai-chi,  maar de instructeur is ziek gemeld, dus dat slaat een weekje over. Ik zal dan vanavond maar een paar online trainingen voor Immobilier doen. Ik moet nog een paar verplichte uren training volgen voor 1 februari om wettelijk in orde te blijven. En dat zal sneller daar zijn dan we denken he.

Fijne avond voor jullie allen. Lieve groetjes. 

Geen opmerkingen:

Joyeux anniversaire à nous

 Vandaag vieren we onze verjaardag. 1 Mei 2008 was de officiële opening van onze zaak. 17 jaar geleden!! Wat gaat het snel!! En zoveel gebeu...