27-05-2012

Dikke proficiat lieve Leen ! xxx

Vandaag doet mijn allerliefste petekindje Leen haar 1e Communie! Daarom wil ik haar langs deze weg een hele dikke proficiat wensen en haar vertellen hoe trots ik op haar ben!! Ik kan er helaas niet bij zijn, maar heb net met haar via de telefoon een heel gezellig gesprekje gehad! En dat deed deugd! Maar we missen jullie vandaag wel heel erg lieve vriendjes! Geniet nog goed van het feest ginder en drink voor ons maar een glaasje lekkere Bourgogne mee, want ik weet dat die vandaag daar op tafel staat! En we maken het in juli wel goed als jullie hier op vakantie zijn! Dan gaan we eens een dagje lekker profiteren met ons allen he! Love you alllll! Dikke kus Tante Greet en nonkel Eddy

Geen opmerkingen:

Ze zijn er weer!!!!

  Elk jaar weer een feest!! De dag dag de koetjes weer buiten mogen.  Makes me so happy.  Welkom terug buurvrouwtjes. Blij dat jullie er wee...