04-11-2011

Onze herfsttuin

Nog een zalig zonnetje hier bij zachte temperaturen tot 20 graden! Dat is genieten in november! En dus profiteren we optimaal! We zijn al een paar dagen de tuin "winterklaar" aan het maken. Heerlijk bij dit weertje! Snoeien, gritselen, bladeren uit de waterval halen! Want met al die bomen hier rondom ons! Ze vallen met de tonnen naar beneden nu!De herfst is wel een prachtig seizoen he! Overal in de tuin vinden we groepjes paddestoelen! Het levert mooie plaatjes op! Eens opzoeken welke we kunnen opeten! Gisteren was ik nog bij Jocelyne en Gerard, en die kwam met een handvol paddestoelen uit de tuin gestapt! We hebben weeral eten voor vandaag! zei hij ;0) En het is nog gezond ook! Als je de juiste pakt tenminste!

Ik geniet gewoon van al de kleurenpracht rondom ons! Ik raak er niet op uitgekeken! Met het draaien van de zon en de inval van het licht is het elk uur weer anders! Het is pure verwennerij voor de zintuigen! Ik word er rustig van! Wat woon ik graag in mijn tuin!

Ik hoop dat jullie ook allemaal even de tijd hebben om buiten te gaan en van die natuurpracht te gaan genieten! Heel veel groetjes aan allen! xxx

Geen opmerkingen:

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...