21-02-2010

Een echte voor en na!!

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om de voor en na foto's van de werken op het net te zetten! See for yourself! Wij vinden het een verbetering en ik hoop van u hetzelfde ;-) We hebben er alleszins hard genoeg aan gewerkt!! Dit was de traphal van de privé, het laatste stuk dat nog aan opknappen toe was! Het zag er serieus smerig uit! Maar we wisten niet hoe er aan te beginnen! We hebben er een jaar of 2 over nagedacht en zijn er toen ingevlogen met frisse moed!
En zo ziet het er nu uit! Eindelijk durf ik bezoekers nu langs daar laten passeren! Vroeger bleef die deur altijd goed dicht! Ik was verlegen om iemand langs daar te laten gaan! Maar nu mag hij gezien worden he!! het is echt schoon geworden!!
En ook de nachtgang van de kamers moest nog een verflaagje krijgen! Ik heb de kleur nooit graag gezien, maar de tijd om alles in 1 keer te schilderen ontbrak me steeds! En in de maand januari dit jaar is het er eindelijk van gekomen! De gang is geschilderd, en er hangt meteen een leuke gezellige sfeer! Warme kleuren en gezellig licht, tegenover dat felle wit en geel en groen! Dat was misschien wel fris, zoals velen zeiden, maar geef mij toch maar de warme gezellige kleuren van nu! Ik ben blij dat het gedaan is! Nu even pauze en dan begint ons seizoentje weer! We blijven wel open, maar voorlopig is het even rustig hier nu, na de carnavalvakantie!
Vanaf Pasen vliegen we er weer volle bak in!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Greet en Eddy,

Wat een groot verschil!Dit verdient meer dan een pluim. Denk dat ne professionele het niet beter had gedaan.Nen dikke proficiat voor jullie!!!!

Liefs t.Mieke en n.Luc

Anoniem zei

Knap werk!Mooie kleuren.
Ja, jullie zijn doorzetters en nu kunnen jullie de bezoekers bij gelegenheid zeker langs daar laten passeren.

Liefs
moeder

We beginnen aan ons seizoen

 De broertjes zijn weer hier geweest om een weekje te komen helpen klussen. Altijd fijn. We kunnen veel met ons 2, maar als die 2 beren er e...